Masti, masti, masti (Part 2)

Decembrie 14, 2006 at 11:14 pm Lasă un comentariu

81d2.jpg

De ce e bine sa ai masca:

(Se presupune ca treaba iti iese cu adevarat, sau, cat de cat…)

– reusesti sa ii faci pe altii sa creada ca esti mai bun decat esti de fapt

– scapi des de intrebari incomode si raspunsuri ipocrite

– iti poti ascunde adevaratul interes

– razi in sinea ta de cat de fraieri pot fi unii oameni

– esti acceptat in grupuri in care daca ti-ar arata adevarata fata nu ai valora nimic, si te mai simti si bine

– cei din jur nu vad ce e in sufletul tau, mai ales atunci cand esti trist, trist, trist …

– iti creezi o imagine cat mai aproape de ceea ce inseamna, in viziunea ta, perfectiune

– iti ascunzi slabiciunile cat poti de bine

– ai impresia ca asta te face mai interesant

Deja m-am plictisit .. pentru ca mi se pare cam stupid ce fac .. dar am zis sa scriu totusi niste motive. A fost un pic mai greu decat am crezut, dar pot continua la nesfarsit. Nici nu-l consider un entry adevarat, pentru ca atunci ar fi way too low …

Poti, macar pentru o zi, sa nu porti nici o masca?

Friday September 15, 2006 – 12:33am (EEST)

Entry filed under: Ce gandesc eu.

Masti, masti, masti. Ne jucam?

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Decembrie 2006
L M M M V S D
    Ian »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

