And I wake up…

Decembrie 20, 2006 at 2:25 pm 5 comentarii

Ti s-a intamplat vreodata sa ai impresia ca cel mai mare dusman al tau esti tu? Pur si simplu, ai impresia ca mai e cineva in tine care face numai ce il taie capul. Cand o iei pe partea rationala, stii exact ce ai de facut. Ai chiar si un plan bine pus la punct, te-ai gandit la toate detaliile si abia astepti sa vina ocazia sa il pui in aplicare. Spui ca o sa fii tare si ca e atat de evident cum trebuie sa procedezi…
Si acum vine partea cealalta. Credeai ca stii exact cum vei reactiona si ce vei face. Si, ce sa vezi .. incepi sa .. te pierzi pe tine. Asisti pur si simplu ca un spectator la piesa de teatru ce se deruleaza prin fata ta, si, cel mai amuzant, esti chiar tu actorul principal. Nu se intampla in nici un caz cum ai planuit, ci chiar pe dos.
Si apoi… bum! Te-ai trezit. Privesti in urma ta dezastrul. Esti din nou lucid si te tot intrebi cum ai putut face una ca asta. Aveai plan, aveai imagine de ansamblu, erai deasupra tuturor. Si totusi, cine a facut toate lucrurile alea incredibile? TU! De fapt nu, nu tu, ci cealalta persoana din tine. In NLP se spune sa nu intrebi un om ce ar face in situatia X, ci ce a facut intr-o situatie in trecut. E o mare diferenta.
Acum ca ai revenit la realitate, s-ar zice ca esti foarte constient si intelegi ce s-a intamplat. Ai invatat ceva si nu vei mai repeta gresala in viitor. Chiar asa?:)) Stai, trebuie sa o convingi pe cealalta persoana din tine. Ea si acum mai are argumente, si acum i se pare ca totul e ok, ca totul e justificat. Trebuie sa o faci sa inteleaga cumva! Se numeste autoeducare, automotivare, cum?
As vrea sa stiu si eu cum se face concret.

wakeup.jpg

Entry filed under: Ce gandesc eu, Love & shit.

Tag ?! :) Unde e Craciunul?!

5 comentarii Add your own

  • 1. rocs  |  Decembrie 20, 2006 la 5:17 pm

    Se numeste cunoastere de sine…

    Acum un an, am trait o perioada in care aveam impresia ca in mine sunt doua persoane si ca cea pe care nu o recunosc ( imi era foarte straina…si nici nu o intelegeam…) voia sa-i ia locul celei actuale…si ce lupta inversunata s-a dus in mine….

    Cum s-a terminat lupta? Am inceput sa ma schimb, am inceput sa vad altfel lumea, existenta, mi-am schimbat mentalitatea din multe puncte de vedere….

    Eu consider ca daca ti se intampla sa experimentezi o coexistenta a ta cu ALTCEVA/ ALTCINEVA…e un semn bun…este inceputul trezirii!!!

    Este primul pas spre cunoasterea adevaratei tale naturi.Cum ai putea sa te intelegi mai bine? Ma gandesc la practicile meditative din cultura asiatica (yoga, zazen, qigong, etc), la metode si tehnici puse la punct de occidentalii nostri sub diverse denumiri (NLP, AT, Metoda Silva, etc) sau la o combinarea a acestora.

    Nu suntem mai multe persoane intr-una singura…TU esti doar TU si atat! Numai ca, pentru a supravietui si a te dezvolta in aceasta …eu ii spun VIATA…ai construit o interfata intre Ceea Ce Esti Tu si exterior…eu ii spun EU-ul (acela din psihanaliza).

    Stiu o carte fffff buna pe aceasta tema, pe care ti-o recomand cu mare drag: „Psihologia trezirii:Budismul, Psihoterapia si calea transformarii personale si spirituale”, John Welwood (http://librarie.e-noesis.ro/psihologia-trezirii-john-welwood-p-2811.html ).

    „Nu suntem fiinte umane care au o experiente spirituala, ci suntem fiinte spirituale care avem o experienta umana”, Pierre Teilhard de Chardin.

    Răspunde
  • 2. Phoebs  |  Decembrie 20, 2006 la 5:59 pm

    Super tare:) Inseamna ca incep sa ma maturizez? ideea era ca tot deviez de la drum desi stiu ca nu e bine. De aia am nevoie de ceva care sa ma faca sa tin drumul drept:)
    Multumesc pt recomandari, sunt convinsa ca sunt inspiratoare:)

    Răspunde
  • 3. Bogdan  |  Decembrie 20, 2006 la 9:52 pm

    Ai dreptate, sunt de acord cu tine si eu am patit asa ceva. Dupa parerea mea totul se proate rezolva printr-un control riguros al propriei persoane….nu este usor dar se poate. Actorul din noi joaca in rolul propriei persoane dar fara sa ne dam prea bine seama.
    In NLP au dreptate.O persoana nu poate emite o judecata corecta daca nu a fost pus intr-o situatie similara. este ca si cum ai intreba un om care nu a condus o masina vreodata cum este la volan.
    Uneori lucrurile nu ies asa cum ne dorim dar asta nu inseamna ca neaparat este vina noastra. De cele mai multe ori avem falsa impresie ca totul provine de la noi dar nu este chiar asa.

    Oare rocs dupa lupta a facut „o medie” a celor doua persoane ?

    Răspunde
  • 4. Piticu21  |  Decembrie 20, 2006 la 11:52 pm

    nu iti faci planuri … doar idei …

    si asta se face vorbind 😉 cu cealalta persoana …

    Răspunde
  • 5. phoebss  |  Decembrie 21, 2006 la 8:27 am

    Da, asa e. Eu vorbeam de planuri la modul ca imi propun sa nu mai fac niste lucruri si cand sunt pusa in fata faptului uit de tot. Idei… imi fac tot timpul 🙂 Si vorbesc si mult ..:D

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Decembrie 2006
L M M M V S D
    Ian »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

