Next.

Decembrie 30, 2006 at 10:27 pm 7 comentarii

road3bun.jpg

Stau si ma gandesc .. ce as putea sa scriu acum, in ultima zi a anului. Ultimele post-uri au fost intr-un stil total necaracteristic mie. De obicei scriu cand ma loveste o idee, cand chiar am inspiratie si mi se pare ca am ceva de spus. Iar ultimele 2 .. nu sunt chiar asa. Nici asta. Dar e ultimul. Promit! 🙂

Am reusit, pentru prima oara in viata, sa ma conving sa fac si eu o trecere in revista a anului ce trece .. prin ce am trecut, ce mi-a iesit fantastic, ce m-a facut mai desteapta, ce am descoperit si ce am constientizat. La capitolul descoperiri cred ca stau destul de bine, cam de un 9 asa 🙂 La celelalte .. nu chiar atat de bine, dar cred ca media finala e peste 5 🙂 La anul .. speram la mai mare 🙂
De ce speram la mai mare? Pentru ca acum avem niste obiective clare … da da da. Chiar asa! Scrise frumos, direct in mintea mea. Iti imaginezi literele, nu? Cerneala albastru inchis, reliefate. Imi doresc, la sfarsit de an, sa fie bifate toate. Atat.
E cel mai bun moment sa uiti de tot. Sa privesti doar inainte. Pare o propozitie atat de banala, dar are atat de multa substanta. O faci?

Inca ceva. Nu te mai gandi.
Da muzica atat de tare, incat sa nu iti mai auzi nici gandurile …

Entry filed under: Ce gandesc eu.

Protesteaza! Let go.

7 comentarii Add your own

  • 1. a godess' aprentice  |  Decembrie 30, 2006 la 10:44 pm

    think less, live more:)

    Răspunde
  • 2. Andrei Rosca  |  Decembrie 30, 2006 la 10:45 pm

    Scopurile trebuie scrise pe foaie, Anca. Nu in minte. Atunci cand le „scrii in minte” e ca si cum ai scrie cu creionul si ai spera ca peste 40 de ani sa se mai poata citi.

    Răspunde
  • 3. Phoebs  |  Decembrie 30, 2006 la 10:51 pm

    :)) Ce tare a fost aia cu godess` aprentice .. apreciez, Adi:)

    Andrei .. le-am scris si pe foaie, bineinteles. Dar am preferat sa folosesc figura de stil, parca e mai sugestiva. Mai uita omu`, stiu 🙂

    Răspunde
  • 4. Bogdan  |  Decembrie 31, 2006 la 1:27 am

    Ai facut si un grafic pentru evolutia in timp ?

    Răspunde
  • 5. Phoebs  |  Decembrie 31, 2006 la 1:45 am

    ha ha ha 🙂 Nu, nu prea am cum sa fac. Asta la sfarsit de an se face;) Stai sa notez :))

    Răspunde
  • 6. vanillaaaa  |  Ianuarie 13, 2007 la 9:42 pm

    pai, 1,2,3,4 ,cupa si campionatu’ !

    Răspunde
  • 7. Phoebs  |  Ianuarie 13, 2007 la 9:45 pm

    Cam asa ceva 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Decembrie 2006
L M M M V S D
    Ian »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

