LUNI – Innovation is you.

Martie 3, 2007 at 9:10 pm 2 comentarii

Prima zi a adus multi creatives: Craita Coman, Group Creative Director McCann Erickson; Razvan Capanescu, Creative Director Publicis, Alexandru Dumitrescu, Associate Creative Director McCann Erickson; Emilian Arsenoaiei, Creative Director Leo Burnett&Target si Teodora Migdalovici, fondator Companie Migdale Amare. Probabil ca cea mai dezbatuta prezentare a fost cea a domnului Arsenoaiei, care parea atat de deprimat ca lucreaza in publicitate, inca cel putin jumatate din cei din sala au ramas cu un semn de intrebare. Era scarbit, parea ca tocmai avusese o mare dezamagire. Au fost reactii la poluri opuse, unora le-a placut extrem de mult, unora deloc. E interesant sa creezi totusi o reactie, si sa nu ramai indiferent.
Conferinta de la 5 cu Razvan Capanescu si Alexandru Dumitrescu a fost una foarte placuta, cei 2 au vorbit liber si au comunicat cu publicul. De Razvan Capanescu imi place in mod deosebit, mi se pare foarte simpatic, iar Alexandru Dumitrescu a facut sa nu se simta deloc absenta lui Adrian Botan.

Entry filed under: Evenimente.

AdRevolution 2 ! MARTI – Advertising reinvent.

2 comentarii Add your own

  • 1. teodora migdalovici  |  Aprilie 3, 2007 la 5:50 pm

    Draga Phoebs,

    Premiul pe care l-am oferit si care nu ti-a fost limpede la ce se refera, a constat in oportunitatea prezentei celui mai talentat membru de la Teach Me, la Cannes.

    Talentat – din perspectiva rezolvarii brief-ului primit.
    De alte proiecte nu stiu.

    Imi cer scuze ca am vorbit in exces despre Gradinita, am considerat ca Teach Me e un cadru potrivit.

    Intelesesem ca voi vreti mai mult, mai repede, mai bine, mai serios, mai departe, mai elaborat, mai profund.

    Gradinita ofera educatie in pastile concentrate si sansa de a merge la Cannes, la o competitie de anvergura globala, destinata tinerilor. Daca nu vorbesc despre ea la Teach me, atunci unde?

    Probabil ca undeva am gresit in socoteala mea.

    Imi cer scuze, regret fapta,

    teo migdalovici

    Răspunde
  • 2. Phoebs  |  Aprilie 3, 2007 la 8:13 pm

    Doamna Migdalovici,

    Va multumesc pentru ca m-ati lamurit in legatura cu premiul, chiar nu intelesesem despre ce era vorba.
    Stiu ce ofera Gradinita, dar la un moment dat discutia se invartea de minute bune numai in jurul unui subiect prezentat acolo, iar majoritatea celor din sala nu fusesera prezenti si erau exclusi. Eram printre ei si am spus pur si simplu cum am vazut eu lucrurile. Stiu ca oamenii de la Teach me sunt in target pt Gradinita, si trebuie sa afle despre oportunitatile oferite de aceasta, nimic de zis.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Martie 2007
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

