Party de blogger :)

Martie 3, 2007 at 10:09 pm 11 comentarii

Desi nu intentionam sa merg la RoBlogFest, am decis in ultimul moment sa ajung si pe acolo. Bine am facut, pentru ca mi-a placut 🙂
La inceput ma gandeam ca nu prea am ce cauta, pentru ca nu scriu des. Totusi, ma simt bloggerita, si de acum va fi mult mai evident lucrul asta.
Cunoasteam vreo 3 oameni de acolo si era un pic ciudat. Aiurea! Dupa ce am vorbit putin cu Andrei Rosca, Mihnea si Nihasa, m-am plimbat prin Spice si am dat de o gramada de oameni foarte tari, ale caror bloguri le citesc.
Andressa a fost simpatica, a venit la mine si m-a intrebat cu o voce asa dulce „tu ce blog ai?” 🙂
L-am cunoscut pe Adi Ciubotaru, care ma intreba apoi pe cine mai vreau sa mai cunosc. Si uite asa, am vorbit cu De ce, buddha (care se poza cu toate fetele, chiar de mai multe ori), Subiectiv, echipa bookblog, catastif, Bobby, Piticu (care se mira ce mica e lumea, ca avem cunostiinte comune), JEG(simpatic :)). Am facut si poze (De ce si JEG trebuie sa mi le furnizeze) .
Am dansat, atmosfera era placuta si daca nu trebuia sa plec la party-ul ADVICE de final de AdRevolution, as fi fost printre ultimii care plecau.

Felicitari lui Andrei & bookblog si Adi Soare .

Imi place de voi, bloggerilor! 😛

eu2.jpg

Am si eu o poza cu Greger si Buddha.. pe aia cu papuselul nu am primit-o inca 😛

Entry filed under: Evenimente.

VINERI – Brand yourself! Haotic.

11 comentarii Add your own

  • 1. andressa  |  Martie 3, 2007 la 10:41 pm

    si ei te plac pe tine! 🙂

    Răspunde
  • 2. phoebss  |  Martie 3, 2007 la 10:50 pm

    🙂 nice!

    Răspunde
  • 3. Adrian Ciubotaru  |  Martie 3, 2007 la 11:54 pm

    asa e:)

    Răspunde
  • 4. Blogfest 2007 - pozele de la Jeg » Buddha’s Blog  |  Martie 4, 2007 la 4:25 am

    […] pozele de la Jeg … sunt foarte tari si astea, avand in vedere ca sunt prezenti Greger, Jeg, Anca, Avionaru, Trepadusu, Andressa, Jen, Piticu, Inn0cente si bineinteles … […]

    Răspunde
  • 5. phoebss  |  Martie 4, 2007 la 1:45 pm

    hi hi hi 🙂 Am si pozeeee 🙂

    Răspunde
  • 6. Piticu21  |  Martie 4, 2007 la 3:38 pm

    irina a fost la mine azi noapte … la after party … asa cum se obisnuieste la cate un eveniment frumos 😉

    tu n-ai venit la vin fiert la irina 😉

    Răspunde
  • 7. Phoebs  |  Martie 4, 2007 la 3:46 pm

    N-am venit ca n-am stiut! Data viitoare se vor schimba lucrurile 😛

    Răspunde
  • 8. Cristian Greger  |  Martie 4, 2007 la 10:56 pm

    Pt Restul de poze gasesti link la mine ! e ultimul post si e link catre cca 430 de poze 🙂 enjoy ! si bine ai venit in feedreaderul meu 😛

    Răspunde
  • 9. phoebss  |  Martie 4, 2007 la 11:25 pm

    Am gasit, ce frumos! Multumesc.. eu te pun la blogroll acolo 🙂 Iti dau voie sa ma pui si tu 😀

    Răspunde
  • 10. de_ce  |  Martie 5, 2007 la 10:08 am

    hai ca iti dau si eu 😛

    Răspunde
  • 11. Blogfest 2007 - pozele de la Jeg - Alexandru Negrea  |  Iulie 10, 2014 la 4:34 pm

    […] pozele de la Jeg … sunt foarte tari si astea, avand in vedere ca sunt prezenti Greger, Jeg, Anca, Avionaru, Trepadusu, Andressa, Jen, Piticu, Inn0cente si bineinteles … […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Martie 2007
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

