Haotic.

Martie 4, 2007 at 10:42 pm 14 comentarii

Imi place cuvantul haotic. E cam din aceeasi categorie cu ametit, plutitor, zapacit. Ei, de cand a inceput sa defineasca viata mea, chestia asta s-a schimbat.

M-am trezit pe la 12 cu o mare durere de cap, pe jumatate dezvelita, am dat cu mana peste telefon care a cazut destul de brutal. Mi-a luat ceva sa ma gandesc ce zi e. Cat e ceasul. Unde sunt. Si mi-am dat seama ca nu se mai poate. Incepand cu patul meu (la propriu), peste tot e dezordine. Si ce e mai amuzant, e faptul ca asta se intampla dupa ce, la inceput de an, am hotarat sa ma organizez. Scopuri clare, scrise pe hartie. Am acum o imagine frumoasa in cap: le-am scris, ca sa am de ce sa ma agat, de ce sa leg coarda, si am sarit. Ma rog, inca n-am atins .. pamantul, sau ce o fi jos. Plutesc asa, aiurea. Si viata mea e cam tot ce nu vreau sa fie. Mi se intampla exact ce nu as vrea. Dau exact de tipul de oameni pe care nu ii doresc. Trebuie sa imi scriu pe frunte ca nu vreau aventuri de o seara? Trebuie sa iti trimit un email cu ideile mele despre o relatie normala?
Suna cam pesimist. Nu e vorba de ghinion, de „ce urata e viata mea!” Nuuu.. Ma distreaza doar ca gasesc numai lucruri de care fug.
Haos. Asta e in primul rand in mintea mea. Si m-am hotarat ca nu se mai poate asa. N-am mai planuit nimic in ultimele 2 luni. Le luam pe toate asa. Am facut numai ce am vrut. Am ales mereu ce am avut chef. Petreceri, evenimente, plecari, distractie, somn, baut, ras, dans. Am neglijat absolut orice lucru care mi se parea inutil si plictisitor.
Si acum mi se sparg toate in caaaap! Apropo, tot ma doare capul. De atunci, de dimineata. Vreau ordine. Liniste, si sa am unde ateriza. Sunt obosita. Putem sa nu ne mai jucam?

Zboara doar tu daca vrei. Eu vreau pamant sub picioare.

resize-of-wings.JPG

Entry filed under: Ce gandesc eu.

Party de blogger :) AdBreak21

14 comentarii Add your own

  • 1. Piticu21  |  Martie 5, 2007 la 9:02 am

    asta face viata mai frumoasa

    Răspunde
  • 2. phoebss  |  Martie 5, 2007 la 5:33 pm

    Asa e. Dar am cam obosit 🙂

    Răspunde
  • 3. Piticu21  |  Martie 5, 2007 la 7:54 pm

    eshti mult prea tanara 🙂

    nu te mai trezi la 12 ca nu e buna cafeaua la ora aia ;;)

    Răspunde
  • 4. allen2005  |  Martie 5, 2007 la 8:23 pm

    mahmureala si oboseala se dreg cu bautura si distractie mai multa

    Răspunde
  • 5. phoebss  |  Martie 5, 2007 la 8:26 pm

    🙂 Piticule, nu beau cafea, la ora aia sar si peste masa de dimineata, mananc pe la 3 si imi simt capul greu. Ce frumoooss!
    Allen: esti sigur ca stii ce spui? ia incearc-o tu p`asta cu bautul cand esti mahmur. Sa-mi povestesti si mie cum a fost 😛

    Răspunde
  • 6. Piticu21  |  Martie 5, 2007 la 8:30 pm

    permite`mi sa te scot eu la cafea la ora 9 … ca sa simti aerul ce trebuie 😉

    chiar daca te-ai culcat la 6

    Răspunde
  • 7. phoebss  |  Martie 6, 2007 la 1:04 am

    Iti permit Pitic mic. Numai sa ma anunti din timp sa ma culc devreme 😛

    Răspunde
  • 8. Buddha  |  Martie 6, 2007 la 10:25 pm

    vrei un salvator… nu vei gasi, dar poti incerca sa iti cosntruiesti unul…din junk’ul peste care dai zilnic 🙂

    Răspunde
  • 9. Phoebs  |  Martie 6, 2007 la 10:35 pm

    Si oare merge asa? junk + junk = … junk?! 🙂

    Răspunde
  • 10. Buddha  |  Martie 6, 2007 la 10:50 pm

    pai nu tre sa aduni doi…. tre sa-l refaci pe unul singur 🙂

    Răspunde
  • 11. Phoebs  |  Martie 6, 2007 la 10:54 pm

    :)) nu erau 2 .. era just some more junk. Chiar poate iesi ceva bun din asta?

    Răspunde
  • 12. Bogdan  |  Martie 8, 2007 la 3:02 pm

    „haotic” parca suna mai provocator decat „normal”. daca luam lucrurile asa cum sunt gasim si ceva care ne place dar daca alergam doar dupa unele poate nu reusim sa le vedem nici pe cele in favoarea noastra…..trec pe langa noi.

    La multi ani !

    Răspunde
  • 13. Schimbarea  |  Aprilie 13, 2007 la 5:42 pm

    Nu este normal ca trebuie sa alegi intre o viata normala si o cariera. Actualmente nu ai timpul si energia necesara pentru o familie normala si un serviciu, activitate profesionala de succes. Rata actuala a performantei si productivitatii care se cere unui om este absolut aberanta.

    Acest lucru poate fi foarte usor demonstrat prin numarul mare de depresii, insomenii si oboseala cronicizata in randul oamenilor din tarile puternic industrializate.

    Nu spun ca economia si comertul sunt rele, dar oamenii la ora actuala le-au pervertit intr-un asa hal incat ele au devenit un scop in sine in loc de un mijloc.

    Răspunde
  • 14. Phoebs  |  Aprilie 13, 2007 la 8:13 pm

    Schimbarea: eu nu vad legatura intre ce ziceam eu aici si comentariul tau 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Martie 2007
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

