Gala Teach me

Martie 26, 2007 at 9:04 pm 9 comentarii

S-a terminat si Teach me. Acum pot spune ca marele nostru proiect, AdRevolution, a luat sfarsit.
Astazi a fost Gala. Participantii au prezentat proiectele, rezolvarea brief-ului dat de George Moisescu. Brief-ul a fost repozitionarea Elmiplant, iar concurentii au venit cu idei ok. Juriul a fost format din George Moisescu si Stefan Stroe. Nu mi s-a parut nimic iesit din comun, sau extrem de creativ, dar au fost oameni care au gasit rezolvare la problema propusa. Marii castigatori au fost o fata si un baiat, care nu s-au inteles cu echipa si au facut proiectul pe cont propriu. Au fost cei mai buni, si m-am bucurat ca au castigat. Au inteles mai bine consumatorul si problema clientului decat ceilalti. Au venit cu 2 idei bune. Una, ca produsele sunt prea ieftine, si din aceasta cauza sunt percepute ca fiind slabe calitativ, si deci pretul trebuie clar crescut, si cea de-a doua, ca publicul tinta e format din femei peste 35 ani. Tinerele de 20 – 30 ani folosesc branduri straine si mult mai scumpe. Deci se adreseaza femeilor care ar cumpara produse romanesti. Ok 🙂
A mai fost premiata si o campanie pentru creativitate, dar care insa nu a rezolvat problema clientului, si s-a dat si premiul „omul Teach me”, de fapt „oamenii Teach me”, tot cei doi care s-au descurcat singuri si au facut proiectul in 20 ore. Felicitari, oameni buni 🙂
Si Teodora Migdalovici a dat un premiu, dar sincer nu imi e clar ce e, unui tip care a rezolvat cel mai bine tema data de ea. Alesese 5 pe lista scurta, dar le-a pus multe intrebari si asa i-a triat. Sincer, mi s-a parut ca a facut mult prea multa reclama Gradinitei, si a vorbit mult prea mult despre ea. Cei care nu fusesera acolo nu stiau despre ce e vorba. M-am simtit pe dinafara si nu a fost corect.
Asa cum bine m-a atentionat Stefan Stroe, si el a acordat un premiu, pentru acea idee de marketing viral, care mie chiar mi-a placut. A fost la Sprite si era vorba despre un zid pe care toti „sa spuna pe bune”. Castigatoarea a primit un dvd cu muuulte spoturi 🙂

In final, sampanie si piscoturi, si o mica bauta la un barulet din apropiere.

Felicitari, Advice! 🙂

Entry filed under: Evenimente.

Ziua 5 – Copywriting, strategie si branding Overwhelmed.

9 comentarii Add your own

  • 1. Sorin  |  Martie 26, 2007 la 9:41 pm

    Tipul care a rezolvat tema cu printul te salută.

    Răspunde
  • 2. phoebss  |  Martie 26, 2007 la 9:43 pm

    🙂 Dragut. Imi cer scuze, nu stiam cum te cheama. Dar acum stiu. Si te stiu clar dupa figura care esti 😛

    Răspunde
  • 3. Stefan Stroe  |  Martie 27, 2007 la 12:02 am

    A mai fost si premiul pe care il acord pentru concrsul viral, acordat colegei Anca Stefan pentru ideea Sprite.

    Răspunde
  • 4. Phoebs  |  Martie 27, 2007 la 3:33 pm

    Da, Stefan. Imi cer scuze, am adaugat acum. Nu stiu cum am putut sa ui! Si mi-a si placut ideea… 🙂

    Răspunde
  • 5. Desiree  |  Martie 27, 2007 la 8:17 pm

    baruletz? 😦 baruletz? 😦 adica…cum baruletz? nu e baruletz! mie imi place acolo! ha! ntz ntz ntz

    Răspunde
  • 6. phoebss  |  Martie 27, 2007 la 8:19 pm

    ha hahaha :)) Da, nu am stiut cum sa il numesc. Si mie mi-a placut acolo 😀

    Răspunde
  • 7. Biank  |  Martie 27, 2007 la 10:16 pm

    asa asa 😀 Bellini 😀

    Răspunde
  • 8. Biank  |  Martie 27, 2007 la 10:17 pm

    facem reclama la tine pe blog :))

    Răspunde
  • 9. phoebss  |  Martie 27, 2007 la 10:27 pm

    Da, daa… ca si stie lumea unde e 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Martie 2007
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

