Overwhelmed.

Martie 26, 2007 at 9:21 pm 14 comentarii

Ma simt depasita. Asta e cuvantul.
Probabil ca toti am trecut prin asta o data cel putin. Oricum, asta nu ma incalzeste cu nimic. As vrea sa dorm o zi intreaga, sa nu mai am responsabilitati, sa fac doar ce am chef. Ce e mai amuzant, e ca am facut mult timp ce am avut chef. Acum insa nu mai pot. Mi se sparg toate in cap. Si nu cred ca pot face fata.

Si stii ce e cel mai rau? Ca nu am de unde sa imi iau energie. Cineva imi spunea candva, ca nu trebuie sa depind de nimeni. Ca pana la urma raman eu cu mine. Ca eu sunt cea mai buna prietena a mea. Foarte adevarat. Insa nu mai pot. Stiu ca trebuie sa ma motivez singura, stiu ca trebuie sa gasesc totul in mine. Stiu ca am toate resursele. Numai ca uneori, pur si simplu refuz.

As vrea sa vina cineva si sa ma ia de mana, as vrea sa vina cineva si sa ma minta frumos. Am recunoscut vreodata ca imi place sa fiu mintita frumos? Sau ma rog .. mintita partial. Da, vreau sa aud ca sunt buna, vreau sa aud ca pot face multe. Da, ajuta! Ajuta incredibil de mult. Multi se gandesc ca nu are rost sa spuna cuiva asta, multi se gandesc ca e un bullshit. Nu e, cel putin nu pentru mine. La mine face minuni. As vrea sa am o sursa de energie, cineva care sa imi dea forta. Ei, si omul ala nu e. As vrea sa ma bazez pe cineva cu adevarat. Trist e ca toti fug de asta. In jurul meu, numai oameni care sunt stapani pe ei, siguri pe ei, care se pot descurca singuri. Fiecare e pentru el. E o adevarata mandrie asta. Nu auzi foarte des asta? I can handle it, n-am nevoie de tine. N-am nevoie de nimeni! Pot si singur. Really? Da, poate ca poti. Insa, cum e? Iti place, nu te simti singur? Eu da. Si eu sunt asa. Insa nu prea tine chestia asta pe termen foarte lung. Vreau sa aud „sunt aici pentru tine”.

Vreau sa .. dorm. Sunt asa de obosita… Lasa-ma sa ma culc pe tine.

Entry filed under: Ce gandesc eu.

Gala Teach me Succes.

14 comentarii Add your own

  • 1. Piticu21  |  Martie 26, 2007 la 10:30 pm

    LIFE IS PINK !

    Adica … e frumos afara, inverzesc copacii … neoanele de la munca incearca sa te omoare, sefii uita ca tu eshti ala care zice ceva … si vor sa faci ca ei …

    viata e frumoasa … merita traita … chiar si pentru 5 minute 😉

    Răspunde
  • 2. phoebss  |  Martie 26, 2007 la 10:35 pm

    Deci ma intelegi. Da, da! Si eu tot 5 minute! Oh, asa e si la tine ? 🙂

    Răspunde
  • 3. Buddha  |  Martie 27, 2007 la 11:47 pm

    hai fata ca nu e chiar asa gri situatia … uite te las sa dormi pe mine… ;;)

    Răspunde
  • 4. phoebss  |  Martie 28, 2007 la 2:07 pm

    :)) La tine ce culoare e?
    How sweet sa ma lasi sa dorm pe tine.. pupici, pupici ;))

    Răspunde
  • 5. Buddha  |  Martie 28, 2007 la 5:11 pm

    la mine e un maro… foarte viu asa… aburind…

    Răspunde
  • 6. Emi  |  Martie 29, 2007 la 2:35 pm

    Hold on little girl!!! Iti spuneam eu odata ca trebuie sa iti maresti arealul de selectie pentru a da peste persoana care sa iti spuna ce vrei tu sa auzi. Dar pentru asta trebuie sa dai si tu atentie la multi si sa spui ca esti acolo pentru ei. Dar nu e chiar asa usor, is it?…

    Răspunde
  • 7. Phoebs  |  Martie 29, 2007 la 3:04 pm

    lol. Ce culoare e aia Buddha? 🙂

    Răspunde
  • 8. Phoebs  |  Martie 29, 2007 la 3:06 pm

    Emi, Emi, cum le zici tu! Da, trebuie neaparat sa il maresc. Hm… si cum fac eu asta? Si .. ma apuc asa si le zic multor oameni ca sunt acolo pentru ei?! Aa.. si se rezolva? Pe bune?! 🙂

    Răspunde
  • 9. Bogdan  |  Aprilie 1, 2007 la 3:55 pm

    Toti trecem prin momente mai grele dar nu trebuie sa
    facem o tragedie. Vrei sa auzi o minciuna doar pe moment
    incat sa te ajute sa treci mai usor peste situatie. Dupa
    mai multe minciuni sigur incepi sa te gandesti de cateva
    ori…
    Si eu sunt de parere ca trebuie sa-ti maresti arealul de selectie.Matematic ai sanse mai mari sa gasesti ce te intereseaza. Ai scris aici, deja ai facut primul pas.

    Eu trec printr-o situatie asemanatoare si incerc sa ies cat mai repede din mocirla.
    Hai ca trebuie sa reusim ….

    Răspunde
  • 10. kangaroozz  |  Aprilie 2, 2007 la 10:01 pm

    @Phoebs si Bogdan
    …zambiti, maine va fi mai rau………….>:)

    Răspunde
  • 11. Phoebs  |  Aprilie 2, 2007 la 10:03 pm

    :)) Eu mi-am revenit deja! kangaroozz, tu cine esti? 🙂

    Răspunde
  • 12. Schimbarea  |  Aprilie 13, 2007 la 5:36 pm

    Oamenii sunt invatati sa se lase mintiti si sa minta, sunt invatati sa traiasca intr-o iluzie din comoditatea de a infrunta realitatea cu propria minte, prefera sa imite si sa se supuna regurilor decat sa gandeasca. Libertatea atrage responsabilitati, prima ar fi gandirea cu propria minte.

    Unde este granita dintre alegerea ta si alegerile provenite din infulente si imitatie ; imitatie de formule de succes, imitatie de imagini, imitati a idolilor, imitatie a ideilor… Care este aportul tau pentru formarea ta ?

    Traiesti, gandesti sau doar te faci ?!? si asta pana cand ajungi sa crezi ca mima ta e reala si iti apartine in totalitate…

    Răspunde
  • 13. Phoebs  |  Aprilie 13, 2007 la 9:20 pm

    Schimbarea: nu stiu de ce am impresia ca vorbesti din carti, si nu foarte la obiect. De ce?

    Răspunde
  • 14. Schimbarea  |  Aprilie 14, 2007 la 1:11 am

    Nu vorbesc din carti vorbesc dintr-o realitate pe care o vad… poate ca ma exprim un pic militant si scortos – my bad – o fac intrucat incerc sa fiu clar pentru ca prezint niste concepte cel putin abstracte si al dracu de subtile… e foarte greu sa arati padurea care nu se vede de copaci

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Martie 2007
L M M M V S D
« Feb   Apr »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

