PRoud to say I know

Aprilie 5, 2007 at 8:34 pm 1 comentariu

Am participat saptamana trecuta la un seminar organizat de BOS, despre PR. S-a numit PRoud to say I know. Am fost recrutata printre cei 18 studenti pe baza unui formular (ok as spune, erau intrebari destul de la obiect despre PR, insa puteai gasi raspunsurile pe net) si un interviu cu intrebari la fel de concrete. M-am bucurat:)
Seminariile au tinut 4 zile, si a urmat si o zi de prezentare a proiectului final.

Prima zi a inceput cu un ice breaker. A trebuit sa desenam un fel de scut, in care sa ne desenam pe noi, familia noastra, stilul de comunicare si cariera pe care ne-o dorim. A fost foarte tare chestia. La EU am desenat o fata zambitoare, un soare, si zaruri si minge, o chestie nedefinita, niste creioane. Sper ca se inteleg semnificatiile 🙂 La familia mea a fost mai greu, i-am desenat pe fiecare cu cate o trasatura caracteristica. La stil… Am pus si note muzicale, pentru ca imi place sa dedic melodii si sa cant, tastatura, evident, si buze. La meserie.. Anca, inconjurata de multa lume, plus un cocktail, adica ma duc la petreceri, conferinte, tot felul de evenimente. I really enjoyed it!
Trecand la lucruri serioase, am vorbit despre lucruri de baza in PR, cu Sorana Savu, Senior Partner Premium Communication. Mi-a lamurit o gramada de lucruri, si mi-a lasat o impresie foarte buna. Are si firma ei blog, am intrebat-o eu 🙂

In cea de-a doua zi a venit Crenguta Rosu, Managing Partner, DC Communication sa ne vorbeasca despre gestionarea crizelor. Foarte tare a fost tipa, arata neconformist si era desteapta. Am avut si de lucru, o situatie de criza concreta pe care a trebuit sa o rezolvam. Era vorba despre un incendiu in complexul nostru de hoteluri de lux, cu jurnalisti deja prezenti la fata locului si oameni raniti 🙂 Fiecare echipa a avut idei bune, dar echipa noastra a fost cea mai aproape de adevar, pentru ca a avut niste solutii mai realiste. Oricum, foarte util.

A treia zi n-am fost:) Stiu ca a fost invitata Paula Apreutesei, Business Strategy Manager Microsoft Romania.

A patra zi, doi invitati: Virgil Munteanu si Alexandru Batagui de la First One Communication. Ne-au vorbit despre PR in construirea imaginii unei persoane publice. Fascinant, consiliere de imagine. Vreau si eu sa fac asta! Cea mai tare chestie a fost studiul de caz, in care am fost impartiti in 2 echipe mari, si fiecare a avut de construit campania electorala pentru un om politic care candida la presedintie. Din fericire, l-am avut pe Basescu, iar echipa adversa pe Becali :))
A trebuit sa ne duelam apoi, sa gasim puncte slabe la echipa adversa, sa ne sustinem candidatul cu toata forta. Ca slogan, i-am ales „Impreuna mai departe” , dar mie sincer nu mi-a placut. Deh, majoritatea … Oricum, discutiile au fost foaaarte aprinse, o tipa s-a si suparat. Nu e bine sa iei lucrurile prea personal:))

Pentru proiectul final, am fost impartiti in echipe de cate 3, iar brieful ne cerea sa construim o campanie de PR pentru lansarea iPhone in Romania. Suna fantastic, dar nu era chiar usor. Mi-a placut insa, chiar daca eu n-as cumpara asa ceva 🙂 Noi am ales sa-l pozitionam ca un creator de categorie, dat fiind faptul ca nu mai exista ceva atat de complex, iar sloganul a fost: „iPhone – Designes your world”.

Prezentarea finala a avut loc ieri, la Orange Concept Store. Foarte tari ideile de campanii! Mi-a placut o echipa care a fost foarte creativa, si a povestit mult despre evenimentul de lansare, cu felinare in forma de mar si alte asemenea chestii frumoase. Altii au fost foarte strategici, altii au adus si flyere in forma iPhone-ului. N-am castigat, dar a fost interesant. Chiar daca sunt advicer, trebuie sa ii felicit pe cei de la BOS pentru proiectul reusit, si in special pe Andreea. 🙂

Entry filed under: Evenimente.

Atat. Muzicaaa

1 comentariu Add your own

  • 1. Proud to say I know | QualityTime.ro  |  Aprilie 12, 2011 la 12:29 am

    […] Cu mult facebook si mult mai putini bani decat anterioarele. Fara taxe, dar cu aplicatie (asa cum era si prin 2007). Ne-transmisa online (Adelina si-ar putea aminti de partea asta) si facuta mai mult din pasiune […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Aprilie 2007
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

