Muzicaaa

Aprilie 13, 2007 at 5:11 pm 5 comentarii

Toata lumea asculta muzica. Mie cel putin imi schimba starea. Am avut perioade, cand eram trista si… ascultam numai balade. La fel de triste, bineinteles. Wow.. ce simteam, si cum erau amplificate senzatiile. O conditie de baza e sa te regasesti in versuri. Atunci iubesti anumite melodii, in care fata povesteste cum l-a parasit ea pe baiatul cel rau sau cum sufera si il asteapta sa vina inapoi. Cazi, tot mai mult si tot mai mult, simti totul intens si o aprobi pe cantareata… ca mai mult fetele canta asa de jale, plus niste boy bands gen BSB. Si uneori iti place starea in care esti. Ne place sa facem pe victimele, sa suferim, nu? Pare mai usor decat sa lupti si sa obtii, mai greu e adevarat, ce iti doresti.

Mai sunt si melodiile care ti se pare ca te descriu pe tine. De la cap la coada, totul vorbeste despre tine. Eu cateodata practic datul melodiei cuiva, cu mentiunea: asta ma zugraveste pe mine. Daca ai fi atent, ai afla multe asa. Mult mai multe decat dintr-o simpla discutie. Eu ma identific cu Goo Goo Dolls – Iris, Nelly Furtado – Say it right si Robbie Williams – Feel.
E o idee si sa te exprimi prin muzica. Ia d-aici cantecul asta si sper ca intelegi ce vreau sa zic 🙂
Eh, uneori s-ar putea sa ajute. Si sa rezolve niste lucruri intr-un mod neasteptat.

Sunt atatea versuri care mi-au ramas in cap, si care mi s-au parut extrem de bine spuse. Sa dau niste exemple, daca tot sunt aici. Sunt luate la repezeala, cum mi-au venit.

Come and hold my hand, I wanna contact the living…
My head speaks a language, I don’t understand.
You`re poison, running through my veines
I`m a wonderwoman, let me go get the ropes
I can see you, see your true colors…
Turning and returning to some secret place inside…

Am incercat si invers, si chiar merge! Suparata, cum eram, mi-am facut un playlist cu cantece motivante, care sa imi dea putere si l-am numit Strong. Ei, din nou, am intrat in atmosfera. Si cine era Power Girl?
Am scris despre asta pentru ca am vorbit cu cineva care mi-a spus ca muzica nu are nicio influenta asupra lui. Imposibil!
Ce n-am descoperit inca, e cum sa intru cand am eu chef in acea stare cand dansez de nebuna prin casa si orice melodie mi se pare extraordinara. Am atunci o energie iesita din comun si chiar ma simt bine in momentele alea.

Deci, pune chiar acum o melodie care sa iti dea aripi 🙂

Entry filed under: Cantece, Ce gandesc eu.

PRoud to say I know Sindrofia bloggerilor

5 comentarii Add your own

  • 1. Tudor Mateescu  |  Aprilie 15, 2007 la 9:58 am

    si dai din fund asa ca o pipitza ? 😀

    Răspunde
  • 2. phoebss  |  Aprilie 15, 2007 la 10:29 am

    Dansez, atat spun 😛

    Răspunde
  • 3. Bogdan  |  Aprilie 16, 2007 la 3:51 pm

    Muzica un fenomen asa placut fie la bine fie la greu…ajuta foarte mult. Cel mai important este „punctul maxim” cand ne regasim in versuri si poate intelegem mult mai bine situatia in care ne aflam.
    Fara muzica nu as putea trai fie ca sunt suparat, fericit sau stresat la maxim(ca acum).
    Cand esti suparata merita incercarea cu melodiile vesele si incurajatoare dar invers nu prea are rost. Cand esti fericita alegi catece triste ?…poate doar daca este o super melodie

    Ce muzica asculti in general ?

    Răspunde
  • 4. Phoebs  |  Aprilie 16, 2007 la 7:19 pm

    Da, asa e. Muzica e oricum placuta.
    Cans sunt fericita ar fi chiar o prostie din partea mea sa pun melodii triste. De aia de la o vreme nu mai suport sa ascult anumite melodii, superbe de altfel.

    Ce ascult? R&B, hip hop, rap, balade. Nelly Furtado, Diddy, Pussycat Dolls, Robbie Williams,

    Răspunde
  • 5. Bogdan  |  Aprilie 17, 2007 la 2:14 pm

    Atunci inseamna ca melodiile triste au mai putin succes decat cele fericite? Primele nu sunt ascultate decat la tristete dar cele fericite tot timpul….statistic cel putin asa rezulta.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Aprilie 2007
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

