Sindrofia bloggerilor

Aprilie 15, 2007 at 12:18 am 39 comentarii

Asaaa… m-am intors de la sindrofia bloggerilor. Si chiar mi-a placut! M-am revazut cu lume pe care o cunoscusem la RoBlogFest, si am facut cunostiinta cu niste oameni noi, foarte draguti.

Am venit cu Buddha, pe la 8. Lume destula adunata. Atmosfera placuta.
La inceput am stat cu Andrei si Raluca, prietena lui, pe ei ii stiam cel mai bine de acolo iar Andrei mi-a mai aratat cine e cine. Andrei mereu ma ajuta cu networking-ul 🙂
Le-am cunoscut pe Marie Jeanne si FataCuSoarele. Alexandra mi-a placut foarte mult, e persoana cu care am discutat cel mai mult in seara asta. Mi s-a confirmat impresia de pe blog, ca noi gandim la fel si avem ce vorbi. Sunt chiar incantata de asta! Am avut la un moment dat o discutie ca intre fete cu ea si Raluca despre relatii si despre casatorie. Very deep, si tot n-am ajuns la o concluzie. Dar…
L-am cunoscut si pe Andreiard, cu care din pacate nu am vorbit prea mult. Ii lasasem un comment ieri si asa m-a recunoscut. Cu alta ocazie sper sa vorbim mai mult.
I-am cunoscut si pe Gramosi, foarte simpatici, mi-au dat un biletel pe care sa-mi trec adresa blogului. Spre surprinderea mea, stiau de mine, ceea ce m-a bucurat 🙂
Am vorbit mai mult si cu Piticugras si tuvia despre job-uri si blog-uri si alte alea. Cu Piticugras am vorbit, ciudat, tot despre casatorie si fete care la 20 ani vor sau nu vor sa se marite. El isi cauta nevasta, aviz amatoarelor 😛 Mi se pare foarte simpatic si arata asa funny! Am ramas uimita cand am aflat cati ani are…
Ah, si Piticugras a spus o chestie foarte tare, care a fost pentru mine vorba serii: daca un barbat spune ca ai gura mare, inseamna ca are p..a mica :)) hahahaaa:))
Era acolo si echipa voce, l-am cunoscut si pe seful lor. Ii multumesc lui Buddha pe aceasta cale pentru vin si pentru ca m-a hranit cu snitel cu cartofi prajiti. Buddha, esti un scump!
Am vorbit si cu thetudor, care era incantat de Say it right, pusa de mine. Si cu el vreau sa mai vorbesc si tre sa citesc ce scrie.
Lu` piticu i-am zis ca mi se pare ca blogul lui e prea informativ, si nu prea personal. Mi-a aratat in direct un post personal. Ok, sa zicem ca te cred. Partial 😛
De Lanebuni nu stiam pana acum, dar am intrat de acasa. Era exact ce ma asteptam, un blog plin de chestii amuzante. O sa mai vorbim noi 🙂
Pe Greger il stiam, ne-a intampinat frumos ca sa ne arate drumul. Am vrut la un moment dat sa mananc si din snitelul lui, dar pana la urma am furat doar un cartof. Deh, el nu avusese inca 2 oameni cu care sa imparta, ca Buddha.
Am vazut-o si pe Andressa, la fel de draguta, a plecat destul de repede, asa mi s-a parut. N-am apucat sa vorbesc cu ea mai nimic, si-mi pare rau. Next time, Andressa 🙂
Ah, l-am vazut si pe Iepuras. Eu si Alexandra i-am facut o propunere indecenta, dar a zis ca e sub papuc. LOL.
Acum ca ma uit pe lista cu cine trebuia sa vina. Imi pare rau ca nu i-am cunoscut pe Netboy, whatever, Gavagai, Avionaru, Garidu. Poate unii nici n-au fost acolo, habar n-am 🙂

Rectific: pe Gavagai l-am cunoscut, dar nu stiam ca e el 🙂

Pe la 12 si ceva am plecat cu Alexandra, si ne-am plimbat pana la Universitate, vorbind de una, de alta. Chiar mi-a prins bine si a fost frumos 🙂

Spun ce am spus si data trecuta: imi place de voi, bloggerilor!
(Acum am si poze)

img_2299.jpg

img_2285.jpgimg_2149.jpg

Entry filed under: Evenimente.

Muzicaaa Tag cu pestisori de aur :)

39 comentarii Add your own

  • 1. Tudor Mateescu  |  Aprilie 15, 2007 la 1:11 am

    si ati schimbat tampoane? 😛

    Răspunde
  • 2. phoebss  |  Aprilie 15, 2007 la 1:16 am

    Auzi draga, daca voiai sa stii ceva, trebuia sa vii acolo 😛
    Noi toti intre noi sa schimbam? Sa inteleg ca daca veneai, luai si un tampon cu tine? :))))))))))))

    Răspunde
  • 3. Tudor Mateescu  |  Aprilie 15, 2007 la 1:18 am

    bineinteles. si ti-l bagam in nas dupa ce te bateau 😛
    ps. alterego-ul meu raspunde 😀

    Răspunde
  • 4. phoebss  |  Aprilie 15, 2007 la 1:20 am

    iar ai fantezii, Tudor. Wake up, it`s only in your head!

    Răspunde
  • 5. Tudor Mateescu  |  Aprilie 15, 2007 la 1:24 am

    si painea s-a scumpit maica 😀

    Răspunde
  • 6. phoebss  |  Aprilie 15, 2007 la 1:26 am

    Si Tudor a luat-o pe campii…

    Răspunde
  • 7. Ionut Ciurea  |  Aprilie 15, 2007 la 9:50 am

    unde a fost intalnirea asta?

    Răspunde
  • 8. fata cu soarele  |  Aprilie 15, 2007 la 9:59 am

    * Phoebss, draga mea, it was nice indeed!
    * Tudor, OB e bine?
    * Ionut, la Sailor’s, pe Strada Maltopol, un etaj intreg plin cu bloggeri 🙂

    Răspunde
  • 9. Tudor Mateescu  |  Aprilie 15, 2007 la 10:12 am

    Alexandra gand la gand 😉

    Răspunde
  • 10. phoebss  |  Aprilie 15, 2007 la 10:12 am

    Da, Ionut, exact acolo. Ce rau imi pare ca n-ai fost si tu!
    Alexandra 🙂

    Răspunde
  • 11. andressa  |  Aprilie 15, 2007 la 10:50 am

    Si mie imi pare rau ca nu am putut sa stau mai mult, dar nu ma simteam prea bine. Cum spuneam insa, daca tot a venit caldura, trebuie sa iesim si la terasa! Mie imi place mai mult in aer liber.

    Răspunde
  • 12. Ionut Ciurea  |  Aprilie 15, 2007 la 11:01 am

    pai eu n-am fost ca nu m-a invitat nimeni 🙂
    de fapt, nici nu stiam de acest meeting…

    Răspunde
  • 13. NetBoy  |  Aprilie 15, 2007 la 11:43 am

    Well… nu imi place sa ies prea mult in evidenta 😛
    There is always next time 🙂

    Răspunde
  • 14. Garidu  |  Aprilie 15, 2007 la 11:51 am

    Eh, am fost si eu, acolo in capatul mesei unde era vinul alb 😀 . Lasa ca facem cunostinta data viitoare 😉

    Răspunde
  • 15. Buddha  |  Aprilie 15, 2007 la 12:03 pm

    oh…neata… pacat ca ai plecat asa devreme… 🙂

    Răspunde
  • 16. diana  |  Aprilie 15, 2007 la 12:36 pm

    ba ne-am cunoscuuuuuuuuuut. eram langa andreiard, fix in fata ta:)

    Răspunde
  • 17. Cristian Greger  |  Aprilie 15, 2007 la 1:51 pm

    Ma bucur mult ca v-a placut si va astept si la urmatoarea 🙂

    Răspunde
  • 18. Groovey  |  Aprilie 15, 2007 la 2:44 pm

    Dap ai plecat cam repede 🙂 Noi am continuat pana dimineatza . Speram ca data viitoare sa stai mai mult …

    Răspunde
  • 19. phoebss  |  Aprilie 15, 2007 la 2:54 pm

    Andressa: clar, terasa o sa fie data viitoare!
    Ionut: data viitoare am eu grija sa vii 😛
    NetBoy: you should do that 😛
    Garidu: era vin alb si eu nu am stiut ? daca veneai cu un pahar la mine, sigur te tineam minte 🙂
    Buddha: neata, daca ma sunai sa vin in gossip veneam 🙂
    Diana, stiu stiu stiu! 🙂
    Cristi: next time la o terasa, ai inteles, da? 🙂
    Groovey: nu mai era multa lume. Data viitoare va fi altceva 🙂

    Răspunde
  • 20. piticu21  |  Aprilie 15, 2007 la 2:54 pm

    vreau si eu propunerea aia 😉

    Răspunde
  • 21. Groovey  |  Aprilie 15, 2007 la 2:56 pm

    Era vin alb 🙂 Noi numai aia bem 🙂 dar a venit buddha sa ne strice cu ala rosu 😛

    Răspunde
  • 22. phoebss  |  Aprilie 15, 2007 la 3:09 pm

    piticu, si tu esti sub papuc :))
    Groovey: spre deosebire de tine, Buddha mi-a adus vin :p si e mai bun ala rosu! 😀

    Răspunde
  • 23. Groovey  |  Aprilie 15, 2007 la 3:23 pm

    Mie nu imi place imi produce niste stari „CIUDATE”

    Răspunde
  • 24. Buddha  |  Aprilie 15, 2007 la 3:26 pm

    rosu e cel mai bun ma… ajunge cu vinul alb ca e pe locul 2 din nastere…

    Răspunde
  • 25. Groovey  |  Aprilie 15, 2007 la 3:34 pm

    E bun dar cand sunt singurel 😛 nu prea merge 🙂

    Răspunde
  • 26. Cristian Greger  |  Aprilie 15, 2007 la 4:12 pm

    haha.. s-a mutat chatul aici ? apropos vreau id-urile bloggerilor pe care ii aveti in lista sa-mi dea careva mail cu toate care le are 🙂 multumesc anticipat !

    Răspunde
  • 27. Garidu  |  Aprilie 15, 2007 la 4:24 pm

    Groovey: O singura data am tinut la rosu mult… atunci in Sfintu cand am baut de la pranz pana seara…mama ce bun era vinul ala…
    Buddha:… in rest ma cam doare capul de la ala rosu, dar promit ca data viitoare beau si cu tine un pahar, doua, trei sticle 😉

    Răspunde
  • 28. Tuvia  |  Aprilie 15, 2007 la 4:47 pm

    sa nu uitam maxima piticului gras cu gura mare si….eh lasa ca iti aduci tu aminte :))

    Răspunde
  • 29. phoebss  |  Aprilie 15, 2007 la 5:20 pm

    Groovey: si mie imi da niste stari ciudate, dar, asa cum spune si Buddha, e pe locul 1 clar! Hm.. am baut si cand eram singura si m-a deprimat rau rau!
    Greger: indeed 😛
    Garidu: si pe mine m-a durut capul!! Dar tot mai beau…
    Tuvia: n-am uitat de ea, dar nu stiam daca sa o pun sau nu. Cred ca o pun… 🙂

    Răspunde
  • 30. gramo  |  Aprilie 15, 2007 la 7:49 pm

    Normal ca stiam. Cam de pe la protestul din decembrie 🙂

    Răspunde
  • 31. Intalnire de bloggeri « Gramo’s World  |  Aprilie 15, 2007 la 8:03 pm

    […] Voce) Marie Jeanne (aici, aici, aici si aici) Piticu (am verificat, innOcente n-a scris ) NetBoy Phoebs Bobby Fata cu soarele Buddha si Piticugras. Si […]

    Răspunde
  • 32. phoebss  |  Aprilie 15, 2007 la 8:04 pm

    Ah, da da da! Glad to hear that 🙂

    Răspunde
  • 33. Raluca Alexe  |  Aprilie 15, 2007 la 8:24 pm

    Imi pare bine ca am apucat sa vorbim mai mult Anca, la Roblogfest nu prea am avut ocazia 🙂 .

    Răspunde
  • 34. phoebss  |  Aprilie 15, 2007 la 8:27 pm

    Raluca, si eu ma bucur, pe bune. Da-mi un add la messenger, sau da-mi id-ul tau sa mai vorbim!
    Tuvia, si tu 😛

    Răspunde
  • 35. Tuvia  |  Aprilie 16, 2007 la 11:26 am

    la mine-i ca mailu’ 🙂

    Răspunde
  • 36. Phoebs  |  Aprilie 16, 2007 la 12:22 pm

    Gata, te-am adaugat 🙂

    Răspunde
  • 37. swaMp  |  Aprilie 16, 2007 la 7:43 pm

    Nu stiu, dar ma simt dator sa scriu acest comentariu la fiecare articol care il gasesc despre acest subiect :(( sper sa nu va fi suparat pe mine, dar a trebuit sa plec si nu iara ci din nou, am fost primul care a plecat cum am patit-o si la blogfest [ prietenii cunosc ] Imi cer mii de scuze ca nu am avut timp sa va salut pe toti inainte de plecare [ cum era frumos si politicos ] dar sper ca la urmatorul event sa stau pana dimineata [ se spune ca cifra cu numarul 3 e mereu cu noroc ] inca o data imi cer scuze si v-am pupat :* PS: Organizarea super, MJ si Greger [ crema distractiei ] sa mai auzim de asa evenimente ! [ mai mare dragul 😀 ]

    Răspunde
  • 38. Phoebs  |  Aprilie 16, 2007 la 10:03 pm

    Swamp, data viitoare sa treci sa ma saluti. Ne-am inteles, da?

    Răspunde
  • 39. Simona  |  Aprilie 20, 2007 la 6:16 pm

    woaaa, trebuie sa aflu si eu de evenimentele astea inainte de a se fi petrecut.
    care e sistemul? se intampla sa fie la intrare un nene cu lista de persoane invitate de o anumita alta persoana sus-pusa? :)) sau putem veni si noi, oamenii de rand? 😛

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Aprilie 2007
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

