Eh…

Aprilie 18, 2007 at 11:41 pm 13 comentarii

Despre a bea vreau eu sa scriu acum. A se mentiona ca fac niste eforturi sa scriu corect. E ora 3 fara ceva. Si ca am frisca in par.
Asa. Petrecere, lume, muzica, distractie. Lumea… bea. Si eu beau.
Nu ca mi-ar placea alcoolul in mod deosebit. Chiar nu. Beau rar, la chefuri, si nu prea mult. Imi place doar senzatia aia pe care mi-o da cand beau un pic. Ma simt mai libera. Nu-mi mai pasa de nimic. Asa te simti si tu?
Si uneori ai nevoie de asta. Exista multi oameni care isi pun singuri bariere, care se limiteaza. De fapt, toti ne facem asta. Cand scapi putin de barierele astea, totul devine mult mai simplu. Pana la urma, lucrurile trebuie sa fie simple. Eu cel putin am nevoie de asta. M-am obisnuit sa-mi complic singura viata, sa gandesc prea mult. Nooo! Nu e bine asa.
Ei, cand bei un pic, parca vezi altfel lucrurile. De fapt, dispar chestiile neimportante. Esti tu, acolo, cu cineva sau cu cativa si va simtiti bine. Atat.

Vin de la o petrecere. A fost reusita.
Scena: eu, stand pe canapea. Un chelner se tot uita la mine. La un moment dat, imi aduce un pahar de ceva. Nonalcoolic, si imi spune sa-l beau. Eu gust, dar nu acord o mare importanta.
Peste cateva minute, trec prin fata lui, mergand impleticit. Ma duc spre el si ii spun „fac doar misto de tine”. Cred ca e baiat bun, mi-a adus si lamaie.

Ideea e sa nu intreci o anumita limita. Asta e tot. In drum spre casa, am ras rau de un prieten care era extrem de beat. Unii oameni, cand sunt chiar beti, sunt foarte amuzanti si spun lucruri demne de notat undeva. Stiu ca maine o sa rad de ce scriu acum.
Eu, in timp ce stateam pe canapea si constientizam ca m-as ridica foarte greu, ma gandeam sa scriu in blog.

Entry filed under: Ce gandesc eu.

Tag cu pestisori de aur :) Primavara asta…

13 comentarii Add your own

  • 1. Buddha  |  Aprilie 18, 2007 la 11:45 pm

    da… discutia de pe messenger a fost foarte interesanta sa stii :))

    Răspunde
  • 2. Mihai  |  Aprilie 19, 2007 la 3:02 am

    Te-ai ridicat.. deci e bine.
    Nu se poate sa nu gasesti ceva cu alcool care sa iti si placa. Si cautarea e placuta uneori 😀

    Răspunde
  • 3. crash  |  Aprilie 19, 2007 la 4:30 am

    Mda… M-am gasit si eu exact in aceeiasi situatie aseara pe la 1. Si m-am apucat sa scriu si pe blog. Habar n-am ce-a iesit dar ma uit acum. Sa vad ce-am reusit sa scriu.

    Răspunde
  • 4. vanilla  |  Aprilie 19, 2007 la 8:38 am

    ma da ce va mai distrati si voi

    Răspunde
  • 5. fata cu soarele  |  Aprilie 19, 2007 la 11:06 am

    Andressa mi-a sugerat asa: „don’t drink and blog”.
    Dar la tine e de-a dreptul simpatic.
    Fara excese, ca o dam in alte alea… 🙂
    Te pup si te imbratisez cu drag, see you around.

    Răspunde
  • 6. the apprentice  |  Aprilie 19, 2007 la 5:48 pm

    I’ve got better IM’s from a drunken monkey! :))))))))))

    Răspunde
  • 7. vlad  |  Aprilie 19, 2007 la 6:42 pm

    nice drunk blog entry 🙂
    keep up the best glass… good work, sorry.

    Răspunde
  • 8. Phoebs  |  Aprilie 19, 2007 la 6:46 pm

    Stiu Buddha :)) Cate cuvinte am scris corect ?
    Mihai: da, m-am ridicat, nu a fost asa greu. eu beau Martini si vodka cu suc de portocale 🙂
    Ia vezi, crash 🙂
    fatacusoarele: bun sfat, dar eu am zis ca o sa fie funny 🙂 Eram doar ametita putin, ca altfel nu ma bagam.
    Bai apprentice, da-i drumu` si fa ce ti-am dat de facut 😛
    Multumesc, Vlad 🙂 Ce glume… 😛

    Răspunde
  • 9. Simona  |  Aprilie 20, 2007 la 6:07 pm

    si eu beau tot martini si vodka cu suc de portocale :))
    e destinul, de-aia am ajuns pe blogul tau 😛

    Răspunde
  • 10. Bogdan  |  Aprilie 21, 2007 la 9:10 pm

    Am scris si eu pe forum dupa ce am consumat ceva mai mult…Partea proasta ca eu sunt admin pe acel forum, noroc cu un moderator care a editat la timp mesajele.
    Nu stiu de ce simtim nevoia sa ne exprimam in scris dupa o petrecere putin mai….

    Răspunde
  • 11. Phoebs  |  Aprilie 23, 2007 la 10:41 am

    sa mori tu ca asa a fost:)

    Răspunde
  • 12. Buddha  |  Aprilie 25, 2007 la 8:40 pm

    si urmatorul articol cand vine? 😀

    Răspunde
  • 13. Bogdan  |  Aprilie 26, 2007 la 2:38 pm

    Vine si el in functie de inspiratie…

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Aprilie 2007
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

