Primavara asta…

Aprilie 26, 2007 at 5:33 pm 13 comentarii

papadie.jpg

Nu o sa scriu pe blog chestii care mi se mai intampla la momentul actual. Oricum, sunt inconjurata de un aer vesel. E primavara, totul pare posibil si trebuie sa fac multe… cat mai multe.

Asta nu e un post in care sa-mi spun vreo of, gandesc in cantitate minima, rad o gramada si ma plimb pe strada zambind necunoscutilor. Imi place cand se uita curios la mine pentru ca le fac vreun semn ciudat, cand ma apuc sa cant sau cand ma uit in ochii unui trecator ca sa vad daca isi mentine privirea cand isi da seama ca l-am observat. Si e bine.

As fi vrut sa numesc post-ul asta „Ce sa faci primavara asta”, dar iar ar fi interpretat cineva gresit ca dau sfaturi. Neah, vreau doar sa povestesc ce te poate face mai vesel si mai zambaret. Folosesc mult cuvantul vesel, imi place.

Revenind… ideea ar fi sa faci tot ce iti vine prin cap, atunci cand iti vine. Eu sunt o dovada clara a ganditului de 100 ori inainte de a face ceva .. se pierde timp si ceva mult mai pretios : spontaneitatea. Te vreau aici si acum.

Hai sa mergem la munte, hai sa ne plimbam de nebuni, hai sa vii pana la mine sa imi spui noapte buna, hai suna-ma si spune-mi ca esti in fara blocului meu si ca imi faci cu mana. Sau ia-mi o ciocolata pentru ca sunt draguta, sau uita-te la mine si scoate limba. hahaha 😛

Am acum si o melodie care ma inspira, si nu, nu are cuvinte 🙂
Deep Dish – Gonna feel it. Titlul predestinat?

Entry filed under: Ce gandesc eu.

Eh… Colectionez momente.

13 comentarii Add your own

  • 1. Buddha  |  Aprilie 26, 2007 la 9:56 pm

    s-a inamplat ceva anume si eu nu stiu ? ;;)

    Răspunde
  • 2. phoebss  |  Aprilie 26, 2007 la 10:21 pm

    hm.. nu, nimic special. Sunt eu vesela, atat 🙂 Cred ca e de la primavara 🙂

    Răspunde
  • 3. Mihai  |  Aprilie 27, 2007 la 12:03 am

    baaaai, soarele te-a batut in cap.. ai inceput sa delirezi, auzi la ea ciocolata, vorbeste cu primavara sa ii aduca cioco. ntz ntz

    Răspunde
  • 4. Phoebs  |  Aprilie 27, 2007 la 11:34 am

    haha… Nu toti inteleg ce vreau eu sa spun aici, intr-adevar.

    Răspunde
  • 5. crash  |  Aprilie 27, 2007 la 2:46 pm

    Te-ai indragostit, nu? Lasa, nu-mi spune. Iti doresc sa te tina o vesnicie!

    Răspunde
  • 6. Phoebs  |  Aprilie 27, 2007 la 2:48 pm

    Nuuuu… in nici un caz. Tocmai pentru ca nu sunt, e totul asa frumos si bine 🙂

    Răspunde
  • 7. Giacomo  |  Aprilie 27, 2007 la 2:57 pm

    Se zice ca fiecare uragan e precedat de o liniste superba…

    Răspunde
  • 8. Phoebs  |  Aprilie 27, 2007 la 2:58 pm

    Oh my God 🙂 Poate as avea nevoie de asa ceva, undeva inauntrul meu… dar sa nu o luam inaintea povestii 🙂

    Răspunde
  • 9. kissmenow  |  Mai 2, 2007 la 8:43 pm

    tocmai pentru ca nu esti indragostita, 😉 de asta e superb. bravo tie! 😉 keep it up

    Răspunde
  • 10. phoebss  |  Mai 2, 2007 la 10:12 pm

    hm… nici nu stiu daca e bine sa fii indragostit..

    Răspunde
  • 11. kissmenow  |  Mai 3, 2007 la 11:22 am

    pai e frumos la inceput, dupa care apar problemele.. te desparti (daca nu te poti impaca cu problemele), apoi esti singura, te bucuri de libertate, dupa care iar simti nevoia de a iubi si de a fi iubita.. si e un cerc vicios, bolnav as zice eu, dar asta e realitatea..

    Răspunde
  • 12. Bogdan  |  Mai 3, 2007 la 12:57 pm

    Adica un fel de …hai sa asteptam sa ne imbolnavim si apoi sa cautam medicamentele, doar ca nu prea exista medicamente pentru asa ceva. Nu zic daca existau industria farmaceutica era mult mai prospera….

    Anca…hai si tu cu un blog nou…

    Răspunde
  • 13. Phoebs  |  Mai 6, 2007 la 8:10 pm

    Mdea, e aiurea. Nici nu stiu cum e mai bine.

    Bogdan, n-am timp!!! Si nici prea multa inspiratie… 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Aprilie 2007
L M M M V S D
« Mar   Mai »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

